11-kaffe

Vad tror ni om det här till 11-kaffet på lördag? och så bullarna jag bakar nu såklart...

Funderar på en chokladkolapaj och jordgubbscheesecakemuffins till fikat på lördag? Det ser gott ut på bild, men frågan är hur det blir när jag är klar? haha

på dan imorn kommer malin och emelie och firar mig med pizza haha
och så mamma och pappa och jerry med fika på kvällen. Fast de får nöja sig med bullar, det blir ju mer på lördag och jag måste verkligen ta tag i att plugga nu... (blä blä blä blä blä blä bajs)

Kommentarer
Postat av: Jill

2009-08-21 @ 09:51:17
Postat av: Jill

MMMMMmmmm tycker jag absolut...mmmm va gott...får inte glömma å blogga gumman=)))

2009-08-21 @ 09:56:40

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0