just another try

yes. då är jag igång igen. 3dje bloggen. ett nytt försök. kanske håller det längre än de vanliga veckorna, kanske inte.
men ändå.
en nystart. fräscht.

och som vanligt, allt ska vara positivt.
positivt i bemärkelsen att man bara skriver om saker som får en att verka tiptop. roliga saker, eller sådant man är arg på. men knappast det som gör en ledsen. sådant göms i en dagbok långt under kudden.

så. vad hur när varför? sen sist? ja ni. mycket. men ändå inte.

slank in på ett bananskal på U2 i helgen. (tack malin!) inte mitt favoritband, men bra live. scenen var maffig! allt var proffsigt. och det som fick allting att ändå vara trovärdigt var budskapet om fred. desmund tutu som höll tal på storbildskärmarna så att det kändes som att han pratade till mig. och jag tog åt mig.

idag är det tvättdag. sen kommer malin och andreas hit på middag.

dagens avsnitt av beverly hills är slut och det är bara ett avsnitt kvar på säsongen. jag måste skaffa nästa. har aldrig haft en större crush på dylan mckay än nu. tur att man får drömma...


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0