with love

Tack alla för alla underbara presenter! Har haft en underbar födelsedag, jag tror jag klarade tentan och jag har haft ett roligt kalas med massa fina presenter! Den här veckan var kanon helt enkelt! Det blir ju inte sämre av att vi om 4 timmar sitter på ett plan till Korfu. Skulle velat plocka med mig hela familjen egentligen, men det ska bli jätteskönt att ha en hel vecka med jerry med utan massa måsten och vardagssysslor.

I soffan ligger en jättevacker pläd nu som jag ska mysa med i vinter. På armen sitter ett helt fantastisk armband med minnen från de allra bästa. I skåpet står ett förträffligt romantiskt tårtfat brevid en snyggsnygg salladsskål.

Dessutom har jag fina halsband från Malin och fam. Rånevik som jag ska stila med i höst.

Glassmaskinen från mamma var... absolut roligaste presenten någonsin och vilken god glass det blev! Där har jag ett roligt nöje i höst... och kanske lite hälsofarligt :-)

Nu ska min älskling packa klart, vi ska äta något och jag ska försöka få tag på söta mormor som inte svarar. Sen bär det av! Hörs om en vecka...

With love, Emelie

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0