Mormor 90

Det här skrev jag för 2 dagar sedan, men Jerry stängde ner datorn när jag gick ifrån en stund och jag har itne haft tid att lägga ut det innan. Som tur var fanns det kvar som draft. Sedan dess har jag mest jobbat och sålt några ton kalkon. Nu är det dags att klä granen och sen hem till mor och far! :)

Nu har vi firat mormor rejält! det kom massa släktingar och vänner och hon var jättenöjd.
Mina piroger blev en hit (skönt!)

Idag är det massa snö och världen är vacker! Men fy vad kall... Då är det skönt att sitta inne i värmen med en kopp te!

Tog lite fina kort igår  uppe hos mormor, mest på de som var där, men tror inte de är så pigga på att ligga ute på nätet.


det här tog mamma


det sista som var kvar av tårtan :)


mormor fick mängder med vackra blommor. här en orkidé








Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0