Draft: Dec. 5, 2009

Skrev det här igår men inser att jag aldrig publicerade det, så here goes:

Igår: Praktik, jobb, beach volleyboll!
Hur kul som helst! Så jäkla jobbigt i benen efter att ha stått upp på jobbet flera timmar, men vad kul!
Det var sand överallt efteråt, fick duscha två gånger =) 
Kul att vi blev rätt många tillslut med; 4 i ett lag och 5 i andra. 
Hittade HelDan där med, han hade spelat i tre timmar. You go Dan! =)


Malin lottar lagen till beach volleybollen

Efter en underbar frukost hos svärfar idag så åkte jag och Jerry till Alingsås. Världens mysigaste stad runt jul. Skulle kunna bo inne på Balders Hage.
Vi köpte lite tomtar och handdukar och sånt där och sen köpte jag massa te inne på Tant Augustas. Vad sägs om ett te som smakar (och luktar!) Päronsoda! =)
Hittade en tunika på White med som fick följa med hem.
Tog en fika på en liten mysig innegård. Jordgubbspaj fick allt att kännas rätt somrigt ändå mitt i allt julpynt. =)


Jag med en STOR mugg te

Snart ska vi hem till Malin och David och äta middag och mysa. Trevligt!


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0