"Mina vänner"

Hittade det här på www.enoughisenough.blogg.se och tyckte att det var en kul grej!
Kommer ihåg hur många mina vänner böcker man fyllde i som barn... har nog fyra stycken kvar sen lågstadiet.
Fick, för en 3-4 år sedan (fast det känns som igår) en ny mina vänner-bok av en Winnerbäck-kompis som var ifylld! Hur kul som helst! Gamla .com gänget hade fyllt i och sen lät jag den ligga framme och det var fler kompisar som skrev.

Nej, säger jag. Fler "mina vänner böcker" efterlyses!



(insåg nu att jag inte kan infoga ett kort i efterhand, så ni får klara er utan. Min nuna vet ni ju hur den ser ut ändå =)


Oj, missade visst att fylla i ämne och sport... får väl svara svenska och fotboll då :)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0