God fortsättning!





God jul alla vänner!

Igår var det en lugn julafton med mor, far och mormor och ett besök hos farmor. Mysigt!!
Fick mängder med fina julklappar! Har lite dåligt samvete för att jag blir så bortskämd...

Idag kom mamma, pappa, mormor, Kåre och Anita på fika. Jättetrevligt!
Bakade en kaka som faktiskt blev riktigt god med saffran och apelsin. (det finns kvar om nån mer vill komma på fika)

När vi kom hem efter en uppesittarkväll dan före dan- hos Malin och Andreas med Bingolotto, julklappar och julgodis i överflöd- så stod det en stor vacker Kungsgran i lägenheten. Jerry och Kåre hade köpt en helt underbar gran! Så här fin blev den när vi hade klätt den:



Nu ser vi på Ensam hemma 2. Kevin McCallister är hus bra som helst, men det jag underar mest är hur i hela friden de kom på allt! Alla sätt Harry och Marv skadar sig på i huset är ju hysteriskt roliga och även om jag sett filmen varje år sedan jag var liten skrattar jag fortfarande. Det är ett bra betyg på en film. Ensam hemma 1 & 2 är kult!



God fortsättning!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0