Julbak på hög nivå!

Efter att ha städat och julpyntat och sett på skidskytte och varit på Rusta så var det dags att åka hem till Malin M.
Eftersom Malin B är sjuk (jättetråkigt) så kunde vi inte vara hos henne och Andreas och baka som planerat, utan flyttade oss istället hem till Malin M.

Vi har lussekatter och knäck och pepparkakor för hela Göteborg. 


Malin och Anti fixar degspad till sisådär 100 lussebullar


Jerry hackade mängder med nötter till knäcken


pizza-paus mitt i allt bakande


deg jäser ibland mer än man tror... :)


lussekatter för fulla plåtar!


Malin gör fina lussekatter!


här bakas pepparkakor!


Andreas bakade flest


Vem vill ha knäck? våra 250 formar räckte inte... :)

Nu ser jag på film och äter pepparkakor med ädelost. Finns det något godare?


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0