Mellandagsshopping



Mellandagsrea på Allum. GALET mycket folk. Hittade en klänning och en kappa men köpte inget. Orkade inte stå i de überlånga köerna. Ett tips är att EUROSKO har halva priset på allt, om ni nu behöver skor eller stövlar. Det behöver tydligen inte jag. Inte om man frågar Jerry i alla fall.

Carolina och jag tog en sväng sen och hon köpte sig en snajsig kamera. Samma märke som min fast en annan modell. Verkar vara riktigt bra! Självklart lekte vi lite med våra nya vänner sen.


Carolina visar upp sitt kap


Får man fler sms än man vill ha kan man ju alltid äta upp mobilen... (det är jobbigt att vara populär)


och om inte mobilen smakar gott kan man ju alltid gå över till kameran.
Nästa gång får du gärna en kaka till, vännen. Det är bara att säga till... ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad mysigt och vilken fin kamera :D Hoppas allt är fina fisken, kramkram

2009-12-27 @ 15:35:54
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Carro

Du att jag är så fotogenisk :) tack för kakan söta du!

2009-12-27 @ 15:42:58
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0