Min nya kamera

JAG HAR KÖPT EN SYSTEMKAMERA!!!
Woho!!!
Mycket litet begagnad tillochmed.

Jag har gåttochblivit med en Canon 400D (samt två objektiv, filter och lite annat smått och gott)

Lekte med den hela kvällen efter träningen igår, men hade inget att ta på direkt, så det blev mest på mamma och jag har lovat henne dyrt och heligt att radera alla på henne. (vilket jag inte tänker göra, men jag tänker inte heller lägga ut dem på nätet)

Så, watch out, jag ska bli som bröllopsfotografen :)



Så här blev det när jag lekte lite, roligare bilder lär komma framöver. Tycker det är lite svårt med fokuseringspunkter. Handböcker är inte alltid det lättaste att hålla sams med....


mammas kakor. inte för att bilden är så speciellt bra, men för att kakorna är gudomliga!


ett ljus i mörkret...


det blir inte bra när man fotograferar med blixt i spegel. men woho jag har en kamera! :D


jag köpte en ny mössa igår med :)


Dagens frukost: 3 lussekatter. Lunch: 1 lussekatt till. Middag: dennna underbara pirog från Gorbys :)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0