Musikhjälpen

Kåre gick i pension igår och vi firade- på Mykanos :-)
sjukt gott med grekisk mat!!
Verkar tyvärr som jag glömde min nya mössa där... och de svarar inte i telefon!

Antar att jag får gå dit senare idag, men det är ju en bit bort... =/
Som tur är ska vi till Andra Lång ikväll för att fira att det snart är jullov så får väl ta den vägen då.

Borde läsa Frankenstein nu, men näe. Har verkligen ingen lust. Kollar på Musikhjälpen på SVT2 och msnar med Carro istället. Vi försöker planera nyår. Det är faktiskt viktigare!
Var ska vi vara? Vilka ska vara med? Vad ska vi äta? Svårt!

Åh, nu spelar de Bad Cash Quartet- Midnight Prayer! :) Ska gå förbi buren på väg till skolan sen. Brukar sällan lyssna på P3 annars, men det här är fan bra!

Har skrivit klart rapporten till skolan. Stolt. En A4 är svårt att prestera såhär nära jullovet...

Nu kom Timo Räisänen in! Woho.


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0