Önska en låt du med!



Piroger till förbannelse!


Det här är bannemej tredje och sista gången jag gör piroger. Vilket jobb!

Har gjort 10 av 40 och har hållit på i 2½ timma. Första plåten är inne nu.
All köttfärs är stekt. (Mängder! Det här kan inte gå åt!)
Många gula lökar är skalade, hackade och stekta.
Jag grät som en barn.
Stod med stora rosa solglasögon, fläkten på, vattnet på och marcaran rann i strida strömmar...

Jag önskade precis en låt på musikhjälpen.
Jessie paints a picture med John Denver. Min och Jerrys låt.
Önska en låt du med! och skänk pengar till medicin mot malaria
Smsa 50,100 eller 200 (hur mycket du vill skänka)
följt av artist, låt och motivering till vilken låt du vill höra.
Skicka till 72999

En kille skänkte nyss hela sin månadslön. Strongt!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0