Aldrig mer...

Julbord, ja.

Stenungsbaden - flott hotell, fina rum, havsutsikt. Kan mycket väl tänka mig att pröva deras spa nästa gång :)

Maten- helt okej! Goda efterrätter speciellt :)

Mycket folk, blandat folk, fullt folk-framför allt. Men vi hade roligt!

Fick åka med Anna till stan och så hämtade Jerry mig där sen. Min ängel!

Men efter nattens bravader- aldrig mer julbord!! Mådde så illa... kom hem 12, men somnade 3.30. Kul.

Dricker avslagen cola nu och försöker få ordning på magen tills imorn.

Har varit hos mormor idag. Och hälsat på Anna och Magnus i nya huset (så fint!)
och..... hämtat ut min kamera!
och..... det gick på garantin! =)

undrar vad magen tycker om fruktsallad med vaniljsås... jag vet att jag tycker om det i alla fall. Får se vem som vinner :)

(Kollar LA ink nu... är såå sugen på en tatuering! men mamma hade mördat mig :)

Kommentarer
Postat av: Jill

Asså ont i magen det var ju inte bra juh!!! hoppas du klarade dig från svininfluensan hehe nöff nöff...Jag skall ppå julbord snartt jag me se om jag har lika tur som dig=)) Snygg va du på julbordet iaf;)))) pösss på dig hälsa brorsan

2009-11-23 @ 14:42:44
URL: http://jillo.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0