Biverkningar

Min arm gör ont
Mitt huvud snurrar och allt känns overkligt
Jag är otroligt trött
Jag mår illa
Har haft feber men fick en Ipren av underbara Lisa

Skönt att kunna lita på Lisas huvud på praktiken idag, för mitt har varit på en annan planet. Kan bara inte koncentrera mig.

Det är skönt att veta att det är biverkningar som borde gå över under morgondagen...

Längtar efter att få ligga på soffan och äta godis och kolla på idol ikväll.
Längtar inte efter att jobba imorgon.

Beställde årskort till Levande sittplats igår. Känns bra. Längtar till Allsvenskan drar igång igen!
Det blir nog en del fotboll i helgen. Man U imorn och El Classico på söndag, t.ex. Najs!
Dags att tippa ikväll, inte att förglömma! Nu kommer miljonen, känner det på mig ;)

Dop på söndag, det ser jag verkligen fram emot! Men vad ska man köpa för dopgåva?? =S

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0