Fest med änglarna på Trädgårn

Vad ska jag säga? Det är bara tomt. Tomt efter en match vi borde vunnit. Tomt efter ett guld som försvann...

Igår var jag arg. Så fruktansvärt arg. Jag ville bara få slåss...

Maten på la Gondola smakade inte så bra som den borde gjort. Inget var som det brukar vara.

Sen kom vi till Trädgårn. Spelarna kom dit och vi sjöng. och hoppade. och hyllade. och de hade så fina tal. och vi stod nära scen och allt tungt bara försvann i samma stund Tobias Hysén tog min hand. och Kim, världens bästa målvakt tog den andra och jag ville aldrig nånsin tvätta händerna igen.

och när jag åkt hem och Jessica skickade ett mms med en bild på henne och Emma och Tobias ville jag bara vända tillbaka, då betydde inget mer än blåvitt.

Idag är det bara tomt igen. Ett år till nästa gång. Då jäklar!








Kommentarer
Postat av: Jill

Jag förstår dig!!!! Fan dem borde vunnit...Nästa år gumman så tar vi bucklan..Dem är ju änglarna faktiskt=)) Asså gick ni till trägårn efter matchen??? pösss pöss

2009-11-03 @ 10:00:15
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag och två kompisar gick till trädgårn. Jerry åkte hem han orkade inte. Men han hämtade mig sen, min ängel =)

2009-11-03 @ 18:18:56
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: jaså va kul, det har jag inte sett :)

2009-11-03 @ 18:20:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: jessica

vilka fina bilder de blev!! Jag är glad att jag lyckades tjata så du följde med iaf! Puss

2009-11-03 @ 22:11:22

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0