Grattis FAR!

Hata hata hata AIK!
Förlusten igår var hemsk. =/

Skönt att se på fotboll med Jessica, för man vet att hon blir lika arg.

Mycket folk hos Marie igår, men trevligt! Skulle åkt till Smirre efteråt och mött Jerry för sällskap hem, men han hann komma till mig istället =)

Idag ska kameran lämnas in på lagning (hur ska jag klara mig utan kamera? Åh hoppas det går fort!)
Vi ska fira två pappor (som båda vill bli firade på kvällen... tack för den!)
Vi ska åka ut till gravarna och tända ljus för våra morfäder.
Jag ska baka en kaka? och vi ska definitivt handla mat, bröd och pålägg inför veckan.
Jerry ligger på soffan och har ont i huvudet och jag har inte duschat än.
Varför blir söndagar alltid stressiga??



Puss hej!

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0