Mardrömsjobb

Jag har varit vikarie i två dagar nu i en femma. Busiga, men snälla barn! De flesta har jag haft förut och känner rätt väl.

Idag har vi åkt skridskor i ishallen. Kul! Fötterna värker fortfarande men ingen slog sig och de flesta var vänner större delen av tiden.

Lite värre är att vi "tappade bort" ett barn. Mardröm!
Jag är glad att jag inte var ensam lärare. Jag är orolig eftersom jag fortfarande inte vet om barnet kom tillrätta. Jag hoppas att jag aldrig behöver vara med om det igen.


Ikväll är det glöggkväll hos Lisa. Hade hemskt gärna velat vara med, men jag orkar bara inte. Huvudet värker och ögonen vill inte hålla sig öppna. Jag tror det är bäst för alla att jag stanna hemma... jag är inte roligt sällskap idag ändå...

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0