mission 24 continues...

Lasagnen kom, sågs och var kvar.
Vi fick 60 portioner, inte 30.
Många studenter i Göteborg har lasange i matlådan imorgon.

Nattmackorna kom. Men inte är jag hungrig än vill jag lova.
Kanske är gott sen... framåt fyra eller så...

Jocke 1 har somnat. lite som bananer i pyjamas. jocke 1 & jocke 2.
(ingen bestämd nummerordning, 1 blev 1 för 1 somnade först)

Några grupper har gått hem för att sova. det hade jag med velat.
kanske inte gå... men bli hämtad av en söt pojkvän. men icke! här ska hållas ut.

Fast jag börjar ångra att jag sa att han inte behövde komma hit och lämna madrass och sovsäck.
Dumt.

Carro har roliga funktioner på sin webcam. Då kan det bli såhär:

 


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0