Out of towners

Hemkommen från en trevlig kväll i Lunden med Marie och Mitza.
Vi har sett på Harry Potter, druckit glögg, ätit mängder med mandlar och somnat på soffan.
Maritzas underbara pappa skjutsade hem. Skönt. Annars hade jag suttit på Blå Express just nu.

J svirar runt på stan i natt. Vi ska på dop imorgon. Jag är lite orolig.

Satte på TVn och inser att jag kollar på en såndär Steve Martin komedi med Goldie Hawn i. Enda behållningen är John Cleese som portier på ett hotell. "Out of towners" heter den enligt text-tv. Funderar på om en sådan film ändå inte ses bäst ifrån sängen... jo, så är det nog.

I hit the sack! God natt dear friends. (Låt oss alla hålla tummarna för att J dricker mycket vatten i natt...)


Goodnight, sleep tight and don't let the bedbugs bite.

Ps. Har en STOR påse godis här framför mig. Allt smakar parfym. Kul skämt. Hur kan man sälja sånthär?

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0