Spännande!

Jerry jobbar idag så jag vaknade av mig själv... 11:30! Shit, det var verkligen flera år sedan jag sov så länge, typ 12 timmar! Men skönt var det...

Sitter i soffan och zappar och äter jordgubbskräm med mjölk till frukost. Har pratat med Marie i typ en timme om ingenting. Underbara lördag!!

Ska försöka städa lite snart så jag slipper ta det imorgon.

Ska till Jessica sen och se på AIK-IFK i cupfinalen. SPÄNNANDE! =S

Ska direkt till Marie sen efter fotbollen. Hon fyller år i veckan och ska ha förfest och sen utgång. Har inte bestämt mig om jag ska följa med ut än, har inte riktigt råd egentligen...

Jessica
kanske hänger med ikväll också. Ska bli riktigt kul! Känns lite skumt att göra sig iordning så här tidigt bara, det är inte ofta man fixar allt innan tre... och så ska det hålla reste av kvällen med... tur att jag inte är särskilt fåfäng :)

Jerry ska ut med jobbet ikväll, får se om jag hittar honom på stan nångång inatt =)

Hängde med mamma igår. Vi gick i affärer och hade jättetrevligt och åt hemlagad pizza mums! Fick tag på lite presenter till pappa med, imorgon är det ju farsdag =)

Fick mail av min Holländska vän förut, hon tycker att det börjar bli kallt nu. De har 10-18c. Oj vad kallt... :)

Nu ska jag in i duschen!
Tot ziens!
Emelie

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0