Today: Saluhallen

Jobbat i Saluhallen hela dagen idag. Jobbade med Ewa så det var bara roligt. Både jag och Ewa har klippt oss nyss och ingen sa nåt om den andre för båda väntade på att den andre skulle säga nåt först haha =)
Kommer bli ännu roligare att jobba i hallen om Jessica börjar där med! Vad mycket bättre det kommer kännas att gå dit i jul i så fall...! =)

Glömde matlådan imorse och köpte en sallad på Kåges till lunch. Pasta, sallad, majs, rödlök, bacon och ädelost. Kändes inte som en jättenyttig sallad...

Sitter brevid min älskade sportfåne och sneglar på Karjala cup. Sverige-Tjeckien 4-1 för tillfället.
När det stod 0-1 förut sa kommentatorn:
"Den där pucken kunde lika gärna gått i mål och kvitterat om den bara studsat på en skridsko."
...De flesta puckar runt mål kan gå in om de studsar på en skridsko? Ska vi räkna med att det finns en skridsko i närheten där pucken kan studsa? Får man slänga in en extra skridsko på isen framför mål? Hmm.

Idag läser jag Kung Oidipus och Medea. De skrev lustigt förr i tiden...
Var på biblioteket igår och lånade 12 böcker till den nya kursen. Var ska jag göra av dem? De får inte plats!

Funderar på att åka till Lerum en sväng efter skolan imorgon =)
 


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0