Ullared

Ullared alltså. Jag gick runt som i en dimma efter att inte ha sovit och mot slutet var det riktigt jobbigt... men det var kul med! Jag tycker om att gå i affärer.
Jag köpte en hel del, men verkligen inte så mycket som Jill (vilket känns bra:)
Vi har kommit fram till att man kan räkna ut hur mycket det blir. En hel vagn =4000:- en halv vagn 2000:- det stämde ganska bra för oss... =) (vi räknade ut det genom att den där tanten i serien handlade tre vagnar första dagen och betalade 11000:- för det)

Vad köpte jag då?

Lite julgrejer som presentpapper, snören, julkort, gardiner och sånt.
Köpte världens mysigaste pyjamasbyxor.
Rosa luddiga strumpor att ha inne i vinter.
Scrapbooking grejer till fotoalbumen
En vit lång skjorta
Ett skärp
Vantar
Termoleggings
En kofta till mamma
Nagellack (ett måste när jag är där, har hur många som helst!)
Filmer och skivor
och massa mer =)

Nu är jag i Lerum och ingen är hemma. Börjar bli lite orolig, ska ju träna med mamma om en timme... och bilen är hemma?? Konstigt...

Imorgon ska jag vara på Svenska Mässan kl 7.00 för mission 24... gäsp! sen är det till att hålla sig vaken 24 timmar... lär blogga därifrån imorgon natt, måste ha nåt att göra för att inte go bananas har jag en känsla av...


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0