winnerbäck

I lördags var jag och mitt hjärta på Winnerbäck i Liserbergshallen. Det var hur bra som helst!
Helt otroligt att han spelade så länge som han gjorde, i 2½ timma! Vår parkeringstid gick ut... :)
Jag tyckte inte om förbandet- Andreas Grega, men Jerry tyckte att han var helt okej ändå.



Jag fick höra flera favoritlåtar, han spelade mycket från nya, men e hel del gamla låtar med som han inte brukar spela så ofta live. Komer inte ihåg alla låtar, men de som gjorde mest intryck var:

Söndag 13.3.99
Hugger i sten
Jag får liksom ingen ordning
Kedjebrev
Åt samma håll
Elden (med bara piano, vackert!)
Elegi
I Stockholm
Solen i ögonen
Söndermarken (där han glömde texten! haha)
Varning för ras
Du får mig
Om tiden vill ifatt

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att han glömde texten! idag ska jag kolla av om han har tränat på den :)

2009-11-03 @ 08:10:44
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0