X-mas-table

Ikväll är det julbord med jobbet i Stenungsund. Men eftersom flera jobbar både idag och imorn så ska vi åka tidigt. Jag ska in och hjälpa till att stänga och sen ska vissa sova över och vissa åka hem ikväll (jag följer med hem fast jag inte ska jobba).
Bussen går om 20 min och jag är alltså redan klar för kvällens bravader.
Fick låna bilen idag och hittade en kavaj och världens längsta pärlhalsband (jättefejk) på Allum förut, så ny outfit blir det ikväll =)
Har inte hunit hämta ut mn kamera som är på lagning men så här hett blev det med webcamen. Säger som Paris Hilton: That's hot! hahahahaha (kul att man har självdistans :D)






Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0