Debattkväll i Botaniska

Mötte Carro igår på centralen och höll på att inte känna igen henne. En ny, sjuuuukt snygg fisyr, hade hon :-)
Värsta coola luggen!

Dessutom kom Lucy till skolan med en ruskigt snygg "affro". Tänk om man skulle våga nåt sånt...

Köpte en väska på stan igår efter ett VFU-möte på Lindholmen. Äntligen hittade jag en för presentkortet. :-) En chokladbrun Esprit-väska:



Sen var det en kväll på Botaniska med Carro. Det började bra med lite mingel (vi kom för sent och missade presentationen) och vi gick runt och var trevliga och delade ut lappar. Vi plockade sen med oss baguetterna och drickan som delades ut (som alla andra åt under minglet) och åt under en "paneldebatt" (nej, inte lyckat. det har aldrig varit svårare att inte krasa när vi tuggade sallad) i aulan.

det var inte den roligaste "debatten" nånsin vill jag lova. Men vi överlevde.

Sen hittade vi vin och öl och chips... och sen drog vi hem. Cc fick en lång arbetsdag 8-23... Skönt att bli lärare, dagtid :-)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0