En busschaufför, en busschaufför det är en man med glatt humör

Håhåhjaja.

Fick springa till bussen förut och höll på att tappa andan fullständigt. (Bussen hade redan åkt, men chauffören såg mig och stannade, juste!) Det är inte klokt vilken skillnad det är på konditionen när man är riktigt förkyld! Dessutom lär den ju vara sämre när jag börjar träna igen sen när jag mår bättre. Frågan är bara när jag kommer må bättre?

Som det är nu är jag ju sämre för varje dag. (nej jag är inte dödssjuk, jag var ju i skolan idag) men det är jobbigt och pinsamt att nysa, snörvla och snyta sig i en stor föreläsningssal när man vet att alla hör. Dessutom känner man sig dum när folk skyr en som pesten. Tänk om hon har svininfluensan! Aaaah! Spring för livet!! (överdrev jag nu? ...ja, lite)

Har hunnit läsa en del på bussen i alla fall, inför nästa kurs.
Så nu har jag läst ut "Det går an" och fortsätter därför med "Fru Marianne" :-)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0