Författarfrukost på Park Avenue

Kom på att jag glömt berätta en sak som hände förra helgen! (aktuellt? nej, men wtf)

Jag var på författarfrukost på Park Avenue! Skitkul! Mammas kompis hade en biljett över som jag fick. Först var det lyxfrukost inne i bankettsalen under tiden som man lyssande på olika författare som berättade om sina nya böcker. Efteråt var det bokförsäljning och signering.
Bland annat var Henning Mankell, Sara Kadefors, Pia Gadd, Miika Nousiainen och Tove Alsterdal där.


Bankettsalen


Här signerades det böcker för fulla muggar



Idag har vi gått igenom tentan, men det verkar inte vara så svårt. Därför har jag ingen lust att ägna hela kvällen åt att plugga. Bio kanske kunde vara kul!?
Jag vill se den nya midsommarfilmen, BARA för att Luke Perry är med. Har alltid haft en STOR crush på honom, och även om han är lite mer sliten nu än i Beverly Hills så duger han fortfarande. Men att få med mig Jerry på den är väl lika stor chans som att jag skulle gå med honom på Exorcisten el dyl. Så det är nog bara att kompromissa om bion ska bli av alls... Hmm.

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0