Full fräs

Har haft en föreläsning idag, som bara tog tid kändes det som. Har så mycket i skolan nu att inget onödigt får komma i vägen.

Idag: föreläsning 10-12, Allum med Malin 13-14, Plugga resten av dagen
Imorgon: Föreläsning, grupparbete, IFK-Halmstad
Onsdag: Föreläsning, grupparbete
Torsdag: Jobba i Saluhallen 8-14, föreläsning 14-16, träna i Lerum 18-19
Fredag: Åka till Trollhättan för lunch med Misson24, plugga, mailat in ett abstract inför konferensen på tis.
Lördag: Plugga, konsert med Lars Winnerbäck i Lisebergshallen 
Söndag: IFK-AIK, förhoppningsvis fira SM-guld hela kvällen
Måndag: muntligt framförande 11.15, träna i Lerum 18:30-19:30
Tisdag: Konferens, inlämning av metatext 2-3 sid + VFU-uppgift 5-9 sid.

På toppen av berget är jag dessutom förkyld och duktigt hängig. Satt och nös hela föreläsningen idag. Tröstade mig med att handla lite på Allum förut med Malin. En t-shirt med min älskling Dylan från Beverly Hills på och en kort väst från Veromoda.

Nu äter jag en sallad vilket underbart gott när man själv får bestämma vad man ska ha i! Jag har grönsallad, körsbärstomater, majs, rödlök, avocado, fetaost, keso och kassler idag. Tyvärr är den snart uppäten vilket betyder att jag måste börja plugga......

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0