Ica reklam och barnpassning

Jag fattar inte hur så många kan vara emot ica reklamen med Jerry i. De är ju jätteroliga! Det är ju inte Jerry de gär narr av, utan Ulf. De spelar på våra fördomar... hur bra som helst! :-)

I helgen har vi passat Johan (min syssling och gudbarn, 10 år). Vi har hyrt film, varit på Triumfglass, ätit korv med bröd till middag, spelat spel och varit på bio. Hjälp. Vi väntar nog några år med att skaffa barn... :-)

Nu är det Wallander (som jag egentligen inte tycker om, men orkar inte bråka om det) och naturgodis som gäller. Jag nös mig igenom bion och lär nog somna på soffan snart. Dessa förkyldningstider! :)

Puss Ems

Kommentarer
Postat av: Malin Barman

Det är därför man älskade att vara hos sina släktingar när man var liten! För man fick 100 % uppmärksamhet hela tiden, dessutom av två personer! Kan det bli bättre. Sen fick man ofta massa godis, god onyttig mat och göra roliga saker! :)

2009-10-27 @ 08:20:40
URL: http://lyckan.bloggproffs.se

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0