IFK-Halmstad, Gamla Ullevi 19.00

Nu har Jerry kommit hem och vi ska hem till Jill en sväng innan matchen.
För sen! Så är det Blåvitt-Halmstad på Gamla Ullevi 19.00! MOT SM-GULD!!!

Jag ska klä mig varmt. Tur att jag har en fin IFK-halsduk som kan värma mig... :-)

Jag skrev förresten klart metatexten igår (får jag godkänt är det ett mirakel, för den är usel. men ändå- klar. skönt).
Nu har jag skrivit nästan en sida till på nästa arbete.

Jag får ingen lön från skolan förresten! De har tappat bort min timrapport. Om jag skyndar mig att lämna in en ny så får jag pengarna nästa månad. SUCK. Jag är trött på att vara fattig student...

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0