Lars Winnerbäck - Over grensen

Jag köpte en skiva idag med Lars Winnerbäck som jag hittade på centralen i Gbg. Det är en norsk skiva med hans bästa låtar 1996-2009. Det finns dessutom en bonusskiva med som är live från en konsert i Oslo. På den finns EN låt som jag inte redan har- "En vänlig grönskas rika dräkt". Därför köpte jag skivan. Och inser nu när jag lyssnar på den att den bara är instrumental... och 1:05 lång. Suck!

Såg att det var en nyligen som lagt upp godispåsen man fick på Lasses 30årsdags konsert i Linköping på tradera. Han fick 1000:- för den.
Jag har min här...nånstans! För jag kan väl inte ha slängt den!?? =S

Snart är det dags igen. I slutet av månaden i Lisebergshallen. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill också ha en fin blogg! Synd att jag knappt har tid att sitta och pilla med det :(

Bilder på frisyren kommer kanske ... haha :)

2009-10-02 @ 16:26:07
URL: http://melkerochjag.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0