Lunch i ödemarken

Nyss hemkommen från lunch i Trollhättan.
Alltid kul att träffa Carro och Hanna (&Jocke&Jocke) och vi hade en mycket lyckad fotosession, måste jag säga. Särskilt alla fina kort bland löven. Haha!
Tanken är att det ska hamna lite fina (roliga, tokiga) bilder på hemsidan sen www.mission24.se 

(Är du student på GU? Anmäl dig till Göteborgsomgången! Jag kommer sova på Svenska mässan- du kan få ligga brevid *asg* vilken slogan! Vad tycker du, Carro? Tror du de nappar?? :-))
 
Vi fick pratat igenom omgången på Svenska Mässan med, vilket nog kan behövas. Den känns ovanligt krånglig, men det blir nog kul!

Det tar sjukt lång tid att åka buss från Trollhättan by the way, för den ska stanna överallt! Mitt ute i ödemarken där det inte ens finns hus. Tänk att bo så långt ute på landet *ryser*. Jag trivs utmärkt på landet- så länge det inte är mer än en halvtimma in till Göteborg :-)

Nu ska jag tokplugga innan Jill & Patrick kommer hit. Städa? Oja, det behövs, men det hinner jag icke! =/

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0