Örebro-AIK

Örebro-AIK just nu på Canal+1. Spännande! De står 0-0 i halvlek. Tänk om Örebro vinner! Då behöver vi bara oavgjort på söndag. :-) (as if! som de säger i Clueless)

Örebro har spelat bra och AIK är stillastående. Örebro har haft helt klart bäst målchanser och har till och med haft ett mål bortdömt för offside. DET VAR INTE OFFSIDE NÅNSTANS!!!! Om det gör att vi inte tar guld i år ska jag personligen strypa/skjuta/dränka den linjedomaren. Idiot!!! Inte en enda kommentator tycker att det är offside. Man kan inte vara offside om man är bakom bollen, vilket han är med flera meter! Helt otroligt.... #!&/#!!!! (tänker sig en såndär pratbubbla de har i Kalle Anka när han är arg)

Det är inte effektivt att plugga när man ser på fotboll......

Piss dessutom att Elfsborg leder över Öis med 1-0, Hammarby Trelleborg 1-1 och Djurgården leder över Helsingborg med 1-0, vilket betyder att ÖIS ligger sist. Inte för att jag bryr mig särskilt om ÖIS, men vad skönt om två stockholmslag åker ut!! Som det ser ut just nu får Djurgården kvala mot Assyriska. Kul åtminstonde att Åtvidaberg kommer upp! Det har de förtjänat :-)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0