Paket med kakor

Skrev ett inlägg i förrgår, men så lackade internet innan jag hann skicka in det och igår funkade... inget alls.

Kom hem från VFUn och var helt helt slut. Satte mig vid datorn för att försöka hitta ett schema för resten av terminen. Då slutar internet att funka. Tänker att då skiter vi i det och lägger mig på soffan och slår på TV:n. Då är det myrornas krig på alla kanaler. Blir riktigt sne och ska ringa Jerry för lite medlidande (och panik för att jag trodde att det var onsdag och att sverigematchen skulle gå på kvällen. Lyckades t.o.m. lura Jerry senare för att jag var så övertygad!) men då funkar inte telefonen heller.
Comhem- ta er i brasan!

Igår fick jag och Jerry ett paket kakor (stroopwaffels) på posten från Holland. Det är inte varje dag! Men gott var det, tack Claudia! :-)

Sen var vi hos Anti och Malin och kollade på film. Det blev en Johan Falk-film. Det är lite kul när det utspelar sig i Göteborg, men när vi efter filmen åkte för att fixa Jills bil som stod i ett garage i stan var det inte lika kul att ha sett filmen. I alla fall inte när jag fick stå på andra sidan garaget för att inte ljuset skulle slockna (sensorn satt vid ingången till våningen) och började fundera över att precis såhär såg ju garaget ut där de sköt varandra i filmen... haha. Kruxet med livlig fantasi är att man lätt skrämmer upp sig själv!

Nu borde jag börja skriva på diverse arbeten för skolan...
...men först en power nap?
Är inte van vid att gå upp 6:30 till kyla och snålblåst... man kan bli trött av mindre! :-)

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0