Söta Jerry & goda Ben

Jag fick minsann med mig mamma, Jerry och Anti till Freeport. Dessutom hittade vi Martin och Håkan där med.
Allt var frid och fröjd. Vi gick runt i säkert fyra timmar och tittade, provade och fikade. Jag borde varit helt nöjd. MEN. icke. För jag hittade ingen jacka... och inga stövlar... och tillslut var jag på så dåligt humör att jag inte ens köpte det jag faktiskt hittade och ville ha.

Som tur är så har jag världens bästa pojkvän som tyckte att vi skulle ta en sväng förbi Allum på vägen hem- där jag hittade en kappa! :-) En svart, rätt vid med hög krage. Nu är bara kruxet- ska jag byta storlek? och är grå snyggare än svart? Jag köpte den i alla fall, men kanske byter i stan i veckan. Den som lever får se :-)

Sen middag i Lerum där Johan, Lillis och Mikael var på besök. Nästa helg blir det kanske nya pixarfilmen "Upp" med Johan :-)

Nu har vi sett Kung Fu Panda och ätit Ben&Jerry-glass.
De har verkligen mängder med smaker... fast det är nog många som inte finns i Sverige.
Ben & Jerry

Imorgon är det praktik igen. Utan Lisa som sviker mig och har stuckit till Gotland över helgen (hon har längre helg än vi vanliga). Sen träning... (fast jag hellre stannar hemma och ser Malmö - IFK på cancal+ usch vad spännande! men tränar ju med mamma som är gaisare så hon godkänner nog inte att jag stannar hemma)

sweet dreams! Ems

Kommentarer
Postat av: Jill

Å tror Emelie att vi har hitat två väldigt bra karlar hihihi...förstår sig på shopping (i mesta fallen) hahahaha...å Ben och Jerrys!!!! såååå goda!!!

2009-10-19 @ 08:21:56
URL: http://jillo.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0