Tobias Hysén gör det igen!



Min hjälte, min idol, min gud efter igår!
2-2 mot Halmstad igår på ett svinkallt Gamla Ullevi gör att vi fortfarande drömmer om guld. Vinner vi mot AIK på söndag så blir det fest natten lång och pyttipanna till frukost. 

och kolla in den här bilden- han är ju så sjukt snygg dessutom!




Kan man vara kär i ett helt fotbollslag? Jag tror det, men är det så konstigt? Se så fina de är!


Niklas Bärkroth, 17 år (nej, Jessica jag är inte pedofil).


Stefan Selakovic blev ännu snyggare efter målen mot GAIS sist. Konstigt att de blir snyggare ju fler mål de gör!? :)


Mästarnas mästare. En sann ängel. Mitt frikort. Niclas Alexandersson!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag retas ju bara med dig! Du får lillkillen så tar jag resten :)

2009-10-28 @ 23:03:48
Postat av: Jill

HAHAHAHA jag var oxå "kär" i han när jag földe IFK hihi...Men då var han lite yngre hehe...HELVETE att dem inte vann!!!!

2009-11-02 @ 10:32:33
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fast han är ju bara 82:a så han duger fortfarande för mig! =)

2009-11-02 @ 23:03:45
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0