Vilken känsla!!!

Vilken jäkla känsla!!!

IFK mötte GAIS i måndags. Jag mötte Jessica innan och tog en öl och så kom Jerry dit. IFK började med ett mål av Sella och allt var frid och fröjd. Tills Gais kvitterade.... och höll i.... och världen var bara ett stort svart hål...

Ända till 94:de minuten. Då får Sella en tå på allra sista bollen.... och den går in i mål!!! Jag har aldrig blivit så glad för ett mål förut. Vi skrek rätt ut och tårarna bara rann. Vilken känsla!!! Jag flög på moln hem (eller, åtminstonde till bilen).

Tentan igår gick som smort. Tror jag. Jag var fortfarande inne i matchen och hann aldrig bli nervös. Det gick rätt fort i alla fall.

Sen var det tentaöl hos Martin (eller ett glas vin för mig). Jerry hämtade mig när de andra gick ut på stan. Jag slocknade som ett ljus när vi kom hem :-)

Idag är det möte ute på Lindholmen halv två med skolan. Efter det ska jag möta Carro på stan som kommer ner från Skövde och så ska vi på ett annat möte borta vid Botaniska. Det ska vara lite presentationer av Mission 24 och andra företag och sen är det mingel med mat och vin. Kan nog bli bra. Ska bli kul att se Carros nya frisyr! och prata lite skit :-)

Nu håller vi tummarna för att det, i mailet jag ska öppna nu, står att jag får sovmorgon på praktiken på torsdag! :-) och att jag inte slutar för sent, måste hinne hem till Lerum och träna med mamma och Malin kl 18.

Kommentarer
Postat av: Carro

Här ska det snackas så mycket skit så det är inte klokt!

2009-10-07 @ 11:04:17
URL: http://smasheduptoy.blogspot.com

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0