Bokmässa och Anka

Min favoritdag på året var-igår! BOKMÄSSAN woho!
Fast jag hittade inte så mycket i år... kan bero på att jag inte hade med mig så mycket pengar heller... de var slut :) men det är alltid kul att gå runt där med mamma ändå =)

Köpte bara 4 böcker:
Jonathan Swift- A modest proposal
Gustave Flaubert- Madame Bovary
John Kennedy Toole - Dumskallarnas sammansvärjning
Kerstin Boh-Berglund - Saltviken

samt en ögonskuffa från FACE Sthlm, vad den nu gjorde på bokmässan??
Såg Jan Guillou, Alexandra Pascalidou,  och Lasse Kronér, men annars var det rätt ont om kändisar. Säkert för att det bara var fackfolk där.

Läste precis gårdagens Aftonbladet. Där står det om att Anna Anka kommit till Sverige. Hon är besviken på att hon inte fick brosk i sin kyckling. Varför? Jo, för att hajar är det enda djur som inte kan få cancer och hela deras skelett är uppbyggt av brosk, så hon tror att om hon knaprar i sig en massa brosk så kommer inte hon heller få cancer.... det är ingen smart tjej vi har här inte!!! :D

Idag ska det pluggas! Måste! Två veckor kvar till tentan och jag har inte öppnat böckerna än. (Eller ens skaffat alla).

Ikväll är det After Work på Excet med Jerry, Malin, Malin, Martin, Anti m.fl. och imorn är det bowling med Jill, Patrick, Martin och Malin =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha nä det är jag verkligen inte, har testat å läst mig fram :D lite svårt att förklara skriftligt men jag kan visa :D Jo Anna Anka e en going ;) Ikväll ska hon vara med i ett TV program kl. 21, haha men då har du det redan gott med en öl, ta en för mig me :D kramkram

2009-09-25 @ 15:55:14
URL: http://lysvret.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0