duktig!

Duktiga 24 timmar har det varit!

Tog jag tåget hem till Lerum och gick på gympa med mamma efter skolan igår.
Vilken pers!!! Herrejävlar vilken träningsvärk jag börjar få... Kunde ju inte lägga av när mamma höll på så det var bara att bita i haha. =)

Jag har det varit skola. Sen blev det en lång promenad i Partille för att hämta upp böcker på biblioteket och hämta upp kort som kommit till OKQ8. Jag köpte INTE en påse jord på blomsterlandet. Det var helt enkelt för mycket att bära. Så nu ska det läggas jobb på att få jerry att köra dit istället alt. låna ut bilen :)

Dagen har därefter spenderats på att städa lägneheten och ominstallera datorn. Köpte en extern hårddisk igår och la över alla kort och musik på så att jag kan få en ny fräsch dator. Den har blivit väldigt mycket snabbare vill jag lova! Tyvärr är det något som jobbar sig och gör så att jag inte kan installera Explorer 8. Så nu kör jag med Firefox. Man måste pröva nytt ibland med antar jag, även om jag inte riktigt gillar gränssnittet eller layouten. Kommer nog komma på en massa program efter hand med som jag saknar. T.ex. Spotify och E-legitimation insåg jag precis. Så när jag installerat det blir det klippa och klistra med korten i albumet. Roligt!

Ikväll bär det av till svärföräldrarna för räkor och gott. Imorn är jobb jobb jobb och så myskväll hos min Malin <3

Puss &


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0