Freeport

Jerry ska ut och åka båt och festa ikväll och jag får inte följa med!! =/ Har varit skitsur för det hela dagen- mest för att alla mina kompisar är upptagna. Jag tänker bara inte sitta hemma och vänta! Men nu har jag pratat med Marie och Maritza så vi ska ta en öl på stan. Jag är helnöjd och kan till och med sträcka mig till att hoppas att även killarna får en kul kväll haha :) (även om jag bra gärna hade följt med och åkt båt)

Halmstad leder över Helsingborg med 2-0... bra för tabellen men det sabbar mitt tips! hmm.

Igår var jag och Therese på Freeport. Köpte en träningströja, ett duschdraperi, ljuslyktor och sånt smått och gott, en stor grå kofta och en lila skjortklänning från 365 sunshine. Therese köpte en jättefin röd Bondelid-kofta. Jag hittade min drömkappa! Den var helt perfekt! men fanns bara i small. Irriterande! Så nu funderar jag på om jag kan hitta den nån annanstans? Kikade på Åhléns idag men såg den inte, hittade inte ens märket (saint tropez) men har för mig att det brukar finnas där!?

Nej, nu ska jag in i duschen och fixa iordning mig =)

imorn är det fotboll; IFK-Hammarby kl 15.00 för den som vill följa med! =)


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0