Garderobsrensning

Rensade garderoben igår. VIDRIGT!! mängder med kläder jag inte kommer i längre.
Såå... jag gav kläderna till östhjälpen (en hel svart sopsäck full), förutom några par jeans som jag helt enkelt ska i igen, och när jag klarat det är jag värd att köpa nya! =)

Idag blev det duktigt stressigt. Skulle jobba efter skolan men hade inte koll på när eller var bussarna gick så jag blev en ½ timme sen till jobbet. Det var riktigt kul att jobba idag ändå. Sköna barn och roliga kollegor!

Hann bara vara hemma en halvtimme innan det började droppa in folk. Vi blev ett gäng som kollade på Sverige-Malta. Vilken jäkla tur att vi vann! Underbara Marcus Berg... Men så synd att inte Hysén satte sin chans! Hade varit skönt om han kunde peta in lite mål och bli ordinarie i landslaget, det är han värd! Han betyder hur mycket som helst för IFK nu i guldstriden. Hoppas, hoppas, hoppas att han är kvar hos oss nästa år med!!

Nu är mitt hjärta och tränar innebandy. 21-22.30 vad är det för tid!? Tråkigt att vara ensam hemma så sent varje onsdag...

Malin, Malin och jag ska försöka hitta ett korplag i innebandy vi med. Men var hittar man det?? Hade varit riktigt. riktigt roligt!

Imorn efter skolan ska jag och Jill göra stan och sen ska jag träna med mor min i Lerum kl 18. Funderar på att passa på att köpa nya träningskläder i stan imorn, blir kanske lite roligare att komma igång igen då!?

Danmark-Albanien= OJ! men bra. Danmark 18p, Sverige 15p. Kanske kan gå vägen trots allt!?

"Om lyckan dig beskärt en vän
vet att rätt värdera den
och du ska säkert märka
att lyckan går igen"

-Birgit Th Sparre

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0