it's a beautiful daaaay!

Haft en härlig dag på stan med Jill!
Hjälp vad hon shoppade, men vad roligt!
Så underbart väder det var med. Satt länge på en uteservering och njöt :)

Har varit och tränat med mamma nu. Är helt slut, men det är skönt =)

Min lärare är sjuk så jag är ledig imorn, eller, ledig från skolan rättare sagt. Ska jobba hela dagen i Saluhallen istället. Pust, stön och stånk! Har ingen lust... är alldeles för mycket att göra på fredagar och jag kommer missa det fina vädret! =/

Hittade den här väskan i stan... men kan inte bestämma mig! Svårt... är den kanske lite för stor? kan en väska vara för stor? Hmm... skulle vilja hitta en snygg kappa med, men var?? Vilka problem jag har! Ganska angenäma trots allt :)


Kommentarer
Postat av: Jill

Den är verkligen fin!!! finns inte för stora väskor hahahaha...gö som jag, köp bara hahahahaha

2009-09-14 @ 09:24:50
URL: http://jillo.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0