Tjejerna är BÄST på bowling!

Sitter hemma med mamma nu. Hon har fått ont i ryggen så jag vet inte hur det blir med träningen ikväll, har ingen lust att gå själv...

I lördags var det förfest hos oss med go mat och sen bowling på Strike! Självklart vann tjejerna (tur det för jag är en sjukt dålig förorare). Kul var det!!

Kalmar slog IFK i lördags och jag var rätt förbannad, men hörde på Rivstart imorse (Tobias Hysén var med) att Alex gör comeback de sista matcherna nu. Jag jublar! Nu tar vi SM-guld!!!

Imorn och på onsdag ska jag jobba på skolan och kommer sluta sent båda dagarna och på torsdag är det skola och träning och sen är det fredag igen. Hjälp vad veckorna går fort!

Köpte en tröja till Jerry på Jack & Jones förut. De har öppnat en ny butik i Nordstan ihop med VeroModa. Hittade en del snyggt där, men jag måste verkligen försöka spara. Annars blir det inget Australien nästa höst och jag längtar ju redan!

Igår såg vi Män som hatar kvinnor med Anna och Magnus och måste faktiskt erkänna att den var riktigt bra... men med en del hemska scener...

Nu blir det en kopp (eller en stor mugg) te med mamma och sen är det dags att sticka iväg och träna *gäsp*

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0