Tvätt i all oändlighet

Tvätt, tvätt, tvätt! Har inte tvättat sen vi var i Grekland. Det är 5 stora påsar fulla med tvätt. Jag fick tvätta underkläder i handfatet i går för att ha något att ta på mig idag.

Jag MÅSTE bli bättre på att boka tvättid! Katastrof...

Ser reprisen av Djurgården-Malmö nu. Pinsamt när supportrar förstör så för sitt lag!
Det ska va som goa gubbar säger: aldrig hata bara älska!

Vädret är helt underbart och skulle så gärna vilja åka hem till Lerum och lägga mig på soffan på balkongen och sova i solen en stund... men så har jag ju denna jäkla tvätt! (och får helt och hållet skylla mig själv)

Ska beställa kursböcker på adlibris snart och kanske lite heminredning från HM home (katalogen kom igår)
men först- ner till tvättstugan :)

Ikväll blir det promenad i skogen med Malin B medan killarna springer. Mysigt =)



Såhär kan man hänga upp tvätt om man bor i Grekland. Varför kan inte jag det när torktumlaren krånglar??

Kommentarer
Postat av: Manda

Kul att du har en bloog hörredudu....=D..när ska vi ses då??

2009-09-15 @ 15:22:14
Postat av: Emelie

Haha jaadu. Har inte överdrivet många läsare men va fan, går snabbare än att skriva dagbok haha.

Fika nästa vecka kanske? Nån dag du är i Göteborg? Var alldeles för längesedan!

2009-09-16 @ 10:24:00
URL: http://calidore.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0