Lovely Greece

Hemma igen efter en UNDERBAR vecka i Grekland!

Längtar redan utomlands igen...

Så vackert! Så varmt! Så god mat! Så härliga människor!

Som Louise säger, se den här hösten och vintern som ett pitstop för att spara pengar inför nästa resa.
Det här pitstopet ska bestå av mycket tända ljus, många biobesök och många myskvällar. (+en hel del plugg)

Ikväll såg vi nya Beck filmen, Jerry, Malin, Andreas, Martin och jag. Mycket Gunvald -och jag är ett fan. :)

Imorgon träna med mamma, jobba i helgen och på måndag ska jag och Malin leka modeller. Kanske kommer upp en bild här om de blir bra :-) NU! Finalen i "so you think you can dance".


paradise beach. skyhöga släta klippor gör att man bara kan komma dit med båt.


the woodpeckers mysiga hörna :)





jetset liv!



Kommentarer
Postat av: Jill

Min älskade bror och hans tjej...ni passar så bra ihop=)))))) pössssss

2009-09-14 @ 09:23:10
URL: http://jillo.blogg.se/

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0