Gympa till storbild

Igår såg Jerry, mamma och jag Harry Potter på Lerums lilla biograf. Det var bara vi där! Vilket kan ha både för och nackdelar märkte jag...  insåg snart att det betydde att mamma tyckte att hon kunde kommentera filmen, eftersom hon inte störde nån ändå. Förutom mig... :)

Kom hem från gympan precis. Det var specialpass idag med invigning av en ny lokal. Det var mingel och snacks och ballonger och dricka. Passet gick ut på att man skulle gympa efter en storbildsskärm istället för efter en ledare. Det skulle vara ett medelpass och eftersom jag precis börjat träna tog jag det väldigt lugnt och väntade på att det skulle komma igång och bli riktigt jobbigt- men det kom aldrig! Så det var inte så farligt =)

Det jobbigaste på gympan var nog att min kompis brors tjej var där och jag hela tiden kände att jag inte fick ta i för mycket i fall det skulle bli jobbigare. Man måste ju helt enkelt orka lika mycket! (åå vad töntigt!) i vanliga fall är det ju bara en massa tanter där :)
Imorgon ska jag och Therese till Freeport- jag behöver snyggare träningskläder! Till och med mammas är bättre så jag har använt hennes ett tag nu, men jag är rädd att hon börjar tröttna på det... :)

Ska försöka hitta en snygg hörtkappa imorn med. En grå... wish me luck!
Fast, för vilka pengar? Skulle betala i en affär förut och hade inte tillräckligt med pengar på kortet så jag fick låna Malins. Pinsamt!? Tur att hon var med...

Nu- idol!

Jerry är på hockey med sina killkompisar och har grabbkväll. Jag är inte alls avundsjuk... *morr*

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0