Banangegga & Skosnören


Väskan jag köpte igår kommer från H&M och kostar 199:-, som hittat! =)
Tyvärr så hade jag en banan med mig idag som jag glömde äta upp... och som såklart blev klämd. Så nu är det banangegga i botten på min nya väska (och kletat över mina papper).

Jag skulle behöva ett bananfodral! Alternativt lära mig att inte ta med banan till skolan eftersom jag ändå alltid glömmer att äta upp den.

Tentan idag gick nog inte jättebra. Den var mycket svårare än jag hade trott... =/

Sen har jag haft svenska med min gymnasieklass. Det gick.. sådär. Halva klassen kom och av de 12 som var där fick sisådär 5 nånting gjort. På 1½ timme. Vet inte vad jag inbillar mig egentligen? Var vi såhär hemska på gymnasiet? Jag tror verkligen inte det... Åh, jag vill få en ambitiös klass när jag är färdigutbildad!!

Nu ska jag in i duschen. Jag och Maritza är bjudna på middag hos Marie ikväll. Najs! Hoppas på nåt gott för jag är svinhungrig! =)

Puss hej

Ps. Lämnade tillbaka jackan idag. och köpte ett par nya skosnören till fotbollsskorna samtidigt. Röda. Fräsigt.
De har skosnören i alla möjliga roliga färger på Stadium (39:-). Kanske kan pigga upp ett par gamla dojor :)

MR LACY FLATTIES 130
Skotillbehör/MR LACY FLATTIES 130 från stadium.se

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0