BK Knäskadas första match

Nu är premiären avklarad! Nervöst som 17, men vad roligt!! Efter en stäckning i låret i måndags så kändes det helt okej idag, men tyvärr höll det bara en halvlek. Ville verkligen inte gå av för det var hur kul som helst att spela (men otroligt jobbigt, vilken dålig kondis jag har!!) men det gjorde jätteont =(
Vi hade det mesta och bästa spelet och borde ha vunnit, men det kommer många fler matcher! =) Det var skönt ändå att vi spelade rätt bra och att det blev en jämn match. Nu är jag inte lika nervös för att möta de andra lagen.

BK Knäskada - Flax flax 1-1





Nu ska jag se Barcelona-Deportivo en stund innan det är dags för sängen. Imorn är det jobb 8-17 som gäller och sen kommer Jessica hit. Vi ska se Trelleborg-IFK Göteborg. Nu måste det väl ändå vända...?? Nervöst... igen


Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0