Flanellskjorta?

Köpte en present till Jerry idag i stan. Kommer hem, ska slå in den och inser att det är ett hål i den. SUCK. Hinner inte byta den imorgon heller så det får vi göra efter att han har fått den =/

Har haft tenta idag. Det gick... hyfsat? Långt ifrån alla rätt men ett G ska det nog kunna bli hoppas jag. Svårare än jag trodde (kan bero på att jag bara läste igenom mina anteckningar och aldrig öppnade boken?)

Träning ikväll. Otroligt opepp. Ännu mer opepp på att städa. Måste städa nu. Ska ringa Furulund med och se om jag kan få till några jobbtimmar nästa vecka med. Hade varit bra.

Nej, nu ska jag dammsuga, damma, ta badrummet, diska och baka en kaka på... 2 timmar. Better get going!

Ps. Var inne på NK en sväng förut. Strosade runt och ville ha inspiration. Så kommer en expidit fram och undrar om jag letar efter nåt särskilt. Jag säger att jag behöver en present till min pojkvän. Hon undrar vad han gillar för kläder. Jag svarar jeans, t-shirt, huvtröja. Då försöker hon få mig att köpa en flanellskjorta!? Efter en diskussion på ca 10 min huruvida man ska köpa nåt man tror personen ifråga kommer att tycka om eller något man själv tycker hade varit snyggt på honom så säger hon såhär: -Ja, vi har ju fått in en ny huvtröja med som är rätt okej. (håller upp en vit tröja, utan huva, med ett stort L på framsidan) Den här tycker jag ändå ser rätt välklädd ut för att vara huvtröja eftersom den har ett L här fram.
Jag tackade för hjälpen, sa att jag skulle tänka på det och gick. När jag gick förbi utgången låg det en hel hög med snygga huvtröjor där. Men jag orkade bara inte säga till.

Hade det inte varit lättare att pracka på mig något som jag faktiskt letade efter???

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0