Grillfest!

Party party!

Missade precis bussen =/ Så får vänta på nästa som går om en halvtimme. Ska ut till Hisingen på grillning/fest & utgång med Anna &(Mangus och hans bilkompisar) Har inte varit ute på evigheter! Men med så här fint väder kan man ju inte bara sitta hemma =) Skulle varit på tjejmiddag egentligen, men den blev inställd (vilket egentligen var tur eftersom jag dubbelbokat, suck! Har haft dåligt samvete hela morgonen).

Så nu är det en ny klänning på och premiär för att gå barfota i skorna (med Maries wonderspray på, nu får se vi hur bra den är! Det är en spray som luktar gott och gör att man får en silkeshinna över foten som hon prackade på mig häromdagen :)

Nu ska jag packa ihop min korv jag ska grilla (från jobbet) och en liten, liten flaska vin (allt som finns hemma, men det räcker) och bege mig.

Hoppas ni har en bra kväll!
Puss


Woho! Ändring i planerna, jag blir hämtad av Christian istället =) no stress, no stress...

Varför hittar jag inte hur man använder webcamen på nya datorn???
Nån som vet??

Kommentarer

Skriv nåt roligt här!

Jag som kommenterar heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (publiceras ej)

Har du en blogg jag borde läsa?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0